Aanmelden
Vragen? Mail ons: info@thuisbasisbrabant.nl

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Het is vanzelfsprekend dat we streven naar een tevreden cliënt. Wij hechten grote waarde aan een zorgproces dat open, wederkerig en een basis van vertrouwen kent. Toch zou u een klacht kunnen hebben. Wij stellen het op prijs als u de onvrede gelijk uitspreekt bij uw zorgverlener, zodat u samen kunt bespreken wat de oplossing voor uw klacht zou zijn.

Komt u er samen niet uit, dan kunt u de klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van Thuisbasis Brabant. Door hier te drukken, kunt u online uw klacht indienen. Wilt u uw klacht liever schriftelijk indienen, dan kunt u deze sturen naar Thuisbasis Brabant Dorpstraat 4 5221 AH ‘s-Hertogenbosch.

De klacht wordt niet naar wens opgelost?

Heeft u een klacht en die is besproken met uw zorgverlener en de klachtenfunctionaris van Thuisbasis Brabant? Heeft dit niet de gewenste uitkomst? Druk dan hier om uw klacht in te dienen bij de Geschillencommissie. Deze onafhankelijke partij neemt uw klacht aan en zal deze onderzoeken met als doel de klacht naar tevredenheid op te lossen.

Beschrijving externe klachtenprocedure (pdf)